/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
kabel til gammel nokia telefon
Fra : anuarak
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 29-03-19 11:10

Hej er der nogen der ligger inde med kabel til

Cable for Nokia 6060 RJ45+USB en gammel, men brugbar nokia klaptelefom (6060)
som de vil sælge

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 210 point
Dato : 29-03-19 11:20
Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-03-19 12:08

Ja ThommasCSR - denne side har jeg fundet og når jeg vil købe det er der en masse spørgsmål om bank og lignende samt stiger prisen 3 dobbelt - så det er ikke lige der jeg skal handle - ellers tak

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-03-19 12:38

Det er et polsk selskab.

Google type betegnelsen så finder du bl.a. dette: https://www.av-cables.dk/usb-til-rj45-netvaerksstik/?gclid=EAIaIQobChMIuemEo6Gn4QIVT-d3Ch06LgHvEAMYASAAEgLjtfD_BwE

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-03-19 14:43

ja Bille1948 det er polsk - men det er selve stikket der skal ind i nokiaen der giver problemet - jeg mener ikke det heder rj45 ellers tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-03-19 16:15
Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-03-19 17:12

Hej Katekismus - har kigget på dit oplæg - det virker mig meget mystisk - godt nok står der at det er til en nokia 6060, men det passer slet ikke til min - stikket er MEGET stort og sammensat - når jeg kigger på min telefon er der 3 stilhuller - et rundt til strøm derefter det datastik som jeg søger -derefter et rundt - formodelig til høretelefon - beklager men det var ikke lige det jeg søgte

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-19 01:38

Der er et ladestik et servicestik og høretelefon
Det er sikkert service stikket du mener og på daværende tidspunkt var det ikke nået man bare kunne få fat i som normal bruger mindes jeg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-19 14:58

Kan du tage et billede af de stik-huller der er på nokia.

og evt oploade det her:
https://picee.dk/

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 02-04-19 16:19

Eyvind - nu har jeg været rundt i nesten alle AV og phone foretninger -- ingen hjælp at hente så jeg stopper og smider telefonen ud - tak for hjælpen til ALLE --- point kan jeg ikke tilddelelt

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 02-04-19 16:54

Tak for svaret ThomasCSR. ja det hjalp ikke - jeg stopper her - du får point