/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Langsom imac
Fra : mubbur
Vist : 315 gange
200 point
Dato : 27-03-19 10:47

Hej nogen der kan sige mig om dette problem, har en Imac, og pludselig blev den så langsom, at åbne div programmer, har ikke downloadet noget her på det sidste heller, og fryser også, er ikke så gammel, og masser af diskplads tilbage, harddisken er på 500 Gb og der er 284 Gb tilbage

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 27-03-19 12:52

Jeg kender ikke så meget til Mac. Men på en PC skyldes den slags ofte at man har fået noget "skidt" ind i maskinen. Det behøver ikke altid at være noget man har downloaded bevidst, men kan sagtens være noget som er kommet ved et almindeligt besøg på en hjemmeside.

Malwarebyte findes også til Mac. Hent den og lad den scanne.

https://www.malwarebytes.com/mwb-download/

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 200 point
Dato : 27-03-19 12:54

Foresten, tag den gratis (free) version

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-03-19 14:25

Gå i Google eller Safari - klik oppe ved Bogmærker - derefter på Historik - til slut på Historik.

Bliver alligevel lidt i tvivl om det ser sådan ud på Mac'en, da min søn har lånt den af mig, men det ser sådan ud på iPad 'en.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 27-03-19 17:36

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.det hjalp