/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mail
Fra : omahexen
Vist : 315 gange
300 point
Dato : 26-03-19 08:09

Min Samsung 8 android driller mig,når jeg vil åbne mail.Først kommer siden med data i 36 lande,når jeg så aktiverer den,kommer der en side op med log ind,på størrelse med et frimærke,når jeg så logger ind,kommer meny,som jeg så aktiverer ved at gå ned og aktiverer webmail,så kommer siden igen med min mailadr.og efter flere tryk kommer mailsiden frem.Jrg er kunde hos Yousee. PS,håber jeg har skrevet det så det er til at forstå.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-03-19 08:25

Ja den nye webmail hos YouSee er lidt træls at logge ind på.
Hvorfor opsætter du ikke din mobil til at synkronisere mails fra YouSee?
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaet-yousee-mail/android

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-03-19 08:49

Har lige prøvet dit forslag,men siden eksisterer ikke mere.

Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 26-03-19 10:22

Yousee... Kan ikke få få deres nye mail til at fungerer, det virker af h... til... F,eks bliver jeg logget af, og det varer for det meste 15min før jeg kan prøve igen... Ingen kan hjælpe derinde...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-19 10:48

Denne adresse har jeg lige prøvet. (som webnoob også viser)
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail/android

(husk at det skal være asmtp og ikke bare smtp på den udgående srver)

Her står lidt mere
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/serveroplysninger

Senere vil jeg prøve at lægge min egen xxxx@mail.dk ind.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-03-19 13:01

Ved ikke hvordan du logger ind, men har du prøvet under telefonens indstillinger/ Konti, at oprette ny konto.
Det virker fint på min Android.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 26-03-19 13:25

Her er en lille opskrift:

tryk på det røde M
Her kan du håndtere flere mailadresser
oppe er der > 3 streger - søg i mails - symbol eller dit billede tryk på billedet
nu kan du se de konti som ligger i M
der er i hvert fald den som du bruger til "play" adgang

tilføj en anden konto
TDC yousee er ikke nævnt så vælg "anden"
skriv mail adressen
Den hopper selv over til manuel..... > næste
vælg pop3
og så adgangskode
indgående server = pop3.mail.dk eller pop3.yousee.dk
udgående server = asmtp.mail.dk eller asmtp.yousee.dk
næste
og så kan du rette det navn som skal vises til modtageren af din mail.

tryk så på det røde M
nu kan du se dine mails
tryk på + nede til højre
for enden af linjen "fra" kan du med pilen vælge hvilken mail du vil sende fra
start med at sende til den mail du lige har oprettet
får du nu en mail til dig selv så virker det

Er det noget vrøvl jeg har skrevet, så bare sig til . men her virker det.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 28-03-19 08:01

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind