/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Volvo v70 2,4
Fra : skjw
Vist : 183 gange
50 point
Dato : 24-03-19 02:11

Hej
Jeg har overvejet at skulle have en volvo
umiddelbart læser jeg mig til at de er solide og holdbare biler uden de store problemer
Og kører mange km uden det er noget problem
Har læst flere der skriver de ikke vil have problemer med at købe en der har gået 500.000km

Men så til mit spørgsmål: jeg ser en del biler til salg der har kørt en del mindre som har fået skiftet motor???? Er der motorproblemer? Skal man finde en anden bil?

Håber nogen kender til volvo V70 kan fortælle lidt

På forhånd tak

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 25-03-19 09:12

En V 70,er en udmærket bil,men som andre biler bliver den jo også slidt,og der er jo andre ting end motoren man skal tænke på.Jeg har en bekendt der har købt en sådan som bil nr.2,men den står for det meste i garagen,da den er meget dyr i brændstof.Du skriver ikke om det er en benziner eller diesel du er på udkig efter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-19 19:50

Du kan ikke købe et dyrt bilmærke til en billig pris, der har gået mange kilometer og så regne med at få en tip top bil...........................det lader sig normalt ikke gøre.

Volvo er dog et godt og solidt mærke - jeg har selv haft et par stykker, af ældre udgave.

Kommentar
Fra : skjw

Dato : 08-04-19 10:06

Har selv haft et par volvo'en af ældre dato
Tænker på benzin, men udelukker dog ikke diesel hvis det anbefales