/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
android- hold
Fra : preb1944
Vist : 270 gange
100 point
Dato : 13-03-19 19:34

hej. Jeg har samsung g 7.Ved opringning til firma får jeg 4 muligheder ved at trykke på
tal.Så går telefon i hold og forsætter med at indtale de 4 muligheder-uden at stilles om til firmaet.Hvordan kommer jeg ud af hold ?
tak hilsen Preben

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-19 19:48

Ved at trykke på det tal, der passer med den tjeneste du skal bruge.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 13-03-19 22:10

Check om din telefon udsender DTMF-toner når du trykker på tasterne. Det er noget man normalt vil kunne høre, og en voiceresponse kan KUN reagere på disse toner. Der er sikkert et sted i telefonens menu hvor de kalder det noget med DTMF-toner, tastetoner, el. l..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-19 22:18

Tallene virker på min telefon, og der kan jeg ikke høre noget andet end et "bip", som når jeg trykker på en hvilken som helst anden tast.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 13-03-19 22:33

Hvis du kun hører det samme "bip" når du trykker på tallene så er det det der er galt. Og det har intet med om tasterne virket eller ej. Jeg har desværre ikke selv en samsung telefon så jeg ved ikke hvor du finder denne indstilling. Du kan læse om DTMF-tonerne her:

https://da.wikipedia.org/wiki/DTMF

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-19 22:47

Min virker, når jeg hører "bip", så jeg tror det er noget sludder soren... skriver.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 14-03-19 11:55

Tak for svaret Bille1948.
Tak til Søren og Bille.Ringede til Samsung chat som ikke kunne hjælpe mig men mente det vat fejl
hos udbyder.Fik med anden telefon forbindelse med udbyder som gennem kontrol med computer lavede den.Så jeg ved ikke om det med tryk virker nu-men jeg har fået løst mit problem med computeren.
hilsen Preben