/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter man sin profil på kandu
Fra : pvnkandu
Vist : 143 gange
100 point
Dato : 08-03-19 22:22

Hvordan sletter man sin profil på kandu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-03-19 23:08

Det kan du ikke ??

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-03-19 04:45

Under indstillinger for din profil, eller andet steds, finder du ikke noget sted at melde dig ud/lukke din konto

Men du kan da prøve at skrive til Kandu - https://www.kandu.dk/contact.aspx - Held & Lykke med det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-03-19 11:46

pvnkandu, det er da også på tide, at du vil slette din profil på kandu
Efter 15 år på kandu er dette det eneste du med denne profil har foretaget dig

Du kan ikke slette profilen, men redigere din profil. Du kan frabede dig mails fra kandu og du kan ændre din emailadresse til f.eks xxxxxxxxxxxxxxxxx, så hører du ikke mere fra kandu.

God weekend