/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Teksten mangler i iCloud
Fra : lape
Vist : 337 gange
200 point
Dato : 05-03-19 18:50

Jeg har tilføjet tekst til hvert billede i programmet Fotos på min Mac.
Men når jeg ser billederne i iCloud, er der kun tekst ved nogle af billederne.
Hvordan får jeg teksten med på ALLE mine fotos i iCloud

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 200 point
Dato : 06-03-19 06:22

Jeg bare markerer fotoene jeg skal have navn på og omdøber dem til det de skal hede.Jeg har Mac og jeg ved ikke hvad du bruger, men det er nogenlunde det samme på en pc.

Kommentar
Fra : lape

Dato : 07-03-19 16:28

Hej
Tak for info, men denne løsning er vist ikke lige det, jeg søger. Som jeg skrev i mit spørgsmål bruger jeg Mac, og det underlige er bare, at alle fotos er behandlet på samme måde, og teksten til det er tilføjet samme sted. Men som beskrevet er der tekst på NOGLE af billederne mens der mangler tekst ved resten. Jeg har ikke forsøgt at ændre navnet f.eks. 8856.jpeg, da det jo ikke er nødvendigt ved de billeder, hvor der er kommet tekst med i skyen, men jeg arbejder videre med sagen og vender tilbage snart.

Godkendelse af svar
Fra : lape

Dato : 09-03-19 20:24

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-03-19 03:44

Tak selv