/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Libre Office
Fra : omahexen
Vist : 212 gange
200 point
Dato : 04-03-19 08:00

Jeg skal skrive en tekstside,som skal udskrives i et mindre format end A 4,kan man det med dette program ?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-03-19 08:19

Du burde kunne gøre det under Indstillinger for printeren, når du har klikket Print.
I min 'Printer dialog' hedder det Custom Size, hvor man vælge de % siden skal skaleres til.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 04-03-19 14:13

I writer er det format > side
I draw er det format > sideegenskaber

Og så har du en del muligheder alt efter om printeren kan efterkomme dine ønsker.
Min egen Canon pixma har temmelig mange standard størrelser under egenskaber.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 05-03-19 21:59

Tak for svaret Eyvind.