/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Totalskadet ??
Fra : kipumi
Vist : 256 gange
200 point
Dato : 24-02-19 09:26

Bilen drejer til venstre ud i krydset for grønt - naturligvis - der holder min søn tilbage . Da der bliver gul og rødt, fortsætter bilerne med at smutte over, så min søn og bilen foran ham hænger ude i krydset. Bil 1 sætter stille igen, også min søn, men så løber der en fodgænger over for rødt, bil et klodser bremserne, også min søn, men han kører så ind i bil et med meget lille fart - hvad ellers når de holder i krydset. De to mænd for ordnet tingene, og min søn kører til Hondaværkstedet - men får at vide, at da motorhjælmen er lidt bulet /bukket foran, skal der pladearbejde til også, og de henviser til en i en anden by. Han kører bilen dertil uden problemer eller lyde. Kofangeren i plastik er knækket midt på, og motorhjælmen har en lille fold. Dagen efter ringer han og de siger at taksator har været der, og den er totalskadet - han har givet 65.000 for den for 1½ år siden. Han beder om at få bilen udleveret, da han vil have den vurderet et andet sted, men det siger de, at han ikke kan få, da den er vurderet. Han kørte forsigtigt, med små børn bag i, holdt stille i krydset, var ikke i fart, og han vil gerne vide, hvad der er i vejen med bilen og få den kigget på. Har han nogen mulighed for at få en anden til at se på skaderne. hvordan kan de være så omfattende, med så lidt fart. Han er afhængig af bilen til job og børn, og kan ikke få en lånebil, da den er totalskadet. Han har spurgt naboer, venner m.m. men ingen kan svare ham, så derfor skriver jeg her på hans vegne. Hvad råd har alle i kloge mennesker - kan han gøre noget. Det skete i torsdag. Tak om nogen har en idè. Stil endelig spørgsmål, det er jo anden hånd dette her. Der er vidner til historien.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 24-02-19 13:40

Totalskade af bil – 10 gode råd
https://quickimport.dk/totalskade-af-bil-10-gode-raad/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-02-19 13:43
Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 24-02-19 13:59

Tak for svaret katekismus. Har videresendt det til ham Tak for hjælpen du med det sjove navn ????

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-02-19 14:23

Tak for hjælpen du med det sjove navn - siger personen med det sjove navn...