/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Smart home
Fra : Miksi76
Vist : 174 gange
200 point
Dato : 23-02-19 09:34

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-02-19 10:49

Jeg ville IKKE købe denne.

Der står WiFi, men samtidigt også 433MHz, dette harmonere ikke med danske forhold. I Danmark arbejder WiFi på 2400 og 5000 MHz (2,4 og 5 GHZ) medens 433MHz bruges af licenserede radioamatører fjernstyrede fly droner m.m.. De gamle NMT mobiltelefoner lå også i dette frekvensområde. Jeg har også set ældre trådløse telefoner som brugte dette frekvensområde.

Beskrivelse og data ser alt for sparsomt ud til at man kan sige noget somhelst om dette produkt ud over at fraråde folk at købe den medmindre at de ved hvad de gør.