/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Markedspladsen Facebook
Fra : kipumi
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 21-02-19 22:19

Jeg har sat nogle ting til salg på facebooks markedspladsen. Tidligere er der blevet sorteret salgsting fra med "trøje fra mrk. PUMA" - og gyneHEST - som jeg har forstået det er det p.g. af dyreordene !! - da man ikke må sælge dyr. De sidste annoncer har været drengetøj, drengesko, og andre lignende ting. De er alle sorteret fra. Jeg har skrevet en indberetning og bed om et svar, og får at vide, at jeg skal læse deres politik. (ingen vågen, sex, dyr osv.) men kan ikke få svar på hvorfor lige mine annoncer er udelukket. Nu har de så skrevet, at de på grund af flere forhold, hvor jeg ikke overholder deres politik, permanenet har udelukket mig fra Markedspladsen. Jeg er helt uforstående - da der kun sælges legetøj/børnetøj og lignende. Og de skriver : Der kan ikke stilles yderligere spørgsmål. Kan nogen give mig en forklaring ? eller/og forklare mig, hvordan jeg kommer i kontakt med dem.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-19 22:33

Eftersom de skriver, at du er udelukket og ikke kan forvente flere svar, er du nok nødt til at lukke din profil og oprette en ny - lidt afvigende.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-02-19 23:04

Er det denne vej, du har kontaktet facebook?
https://m.facebook.com/help/972392066266648

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-02-19 23:08
Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 21-02-19 23:25

Katekismus - ja det er her, jeg har skrevet og bedt om hjælp. se her er hele forløbet. Jeg har klagt på dansk, måske skulle det have været på engelsk ?

1)Din indsendelse
11. jan.
Ikke-godkendte varer

Product Name   Appeal Reason
Hættetrøje og joggingbuks Nike
Drengetøj 116
Adidas træningsbuks og t-shirt

2)
Du har appelleret vores beslutning vedrørende dine annoncer eller produkter
ÅBENSagsnummer 10215713997675682

3) Hi Kirsten,

Hej %subject_id%

Vi har endnu en gang kigget på dine varer og bekræftet, at de overtræder vores handelspolitik. Det betyder, at din adgang til Marketplace vil blive fjernet permanent.

Vi kan ikke besvare yderligere spørgsmål her, men du kan gennemse vores politik herunder:

https://www.facebook.com/policies/commerce?ref=cr

Med venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 22-02-19 08:33
Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 22-02-19 16:51

Katekismus : Desværre er det kun via dine link, at jeg kan få ft i facebook, hvis min facebook konto er lukket ned. Ikke fordi markedspladsen er lukket. Jeg vil dog prøve at skrive til dem igen. Jeg tror dog ikke på, at jeg får svar. Venter lige et par dage mere med point.

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 24-02-19 09:12

Tak for svaret katekismus. - jeg skal vente nogle uger på svaret.