/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pressemeddelse
Fra : Natur2
Vist : 135 gange
10 point
Dato : 21-02-19 17:50

20 KFUM-Spejdere fra Thyregod har været i schwiz
på sommerlejr for nogle år tilbage. Det var en stor oplevelse du de fik store oplevelser med hjem..

De unge har også været med til at planlægge sommerlejrens aktiviteter. En af lejrens helt store oplevelser var at gå op i bjergene os overnatte i hytte.

“Det har været vildt fedt at få så stor en international oplevelse. Det er en anden måde at se verden på, end når man bare er på ferie med familien. Vi mødte unge ligesom os selv. Der var selvfølgelig nogle forskelle, men de er jo spejdere ligesom os”,

http://www.thyregodspejderne.dk

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-02-19 17:56

OG?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-19 18:08

Det samme spørger jeg om

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 21-02-19 20:17

Hej Natur2
Det lyder som en spændende og dejlig oplevelse du der har haft.
Når jeg ser ind på jeres hjemmeside kan jeg se der er gang i den hos jer, og der er en masse gode billeder fra mange ture, men er der billeder derinde fra jeres tur til Schweitz?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-02-19 05:08

Man udsender pressemeddelelser når der er noget nyt!
Ikke efter 2 år. Så hedder det bare en historie fra arkivet