/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Råd til hjemmeside?
Fra : teambuilder124
Vist : 124 gange
20 point
Dato : 21-02-19 09:52

Jeg har lavet hjemmesiden https://team-builder.net/om-mig/. Har I nogle råd til hvordan jeg kan gøre den bedre og skabe bedre indhold?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-02-19 10:57

Du skal jo have et formål og en målgruppe for din hjemmeside...

Det er jo umiddelbart ikke af større interesse at du bare lave en hjemmeside uden et emne som netop du synes er interessant og måske andre også kan finde interessant.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 21-02-19 11:02

Det ser jo fint ud som udgangspunkt.

Hvad havde du selv tænkt sådan en hjemmeside skulle omhandle?
Hvad du beskæftiger dig med - hvilke spil du synes er spændende...

Mulighederne er jo uendelige.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-02-19 05:06

Du skriver på din side;
Citat
Mit navn er Jonathan.
Jeg er 23 år, arbejder til dagligt med SEO og Google Ads, men i forbindelse med Team-builder.net vil jeg gerne dele lidt ud, af min livserfaring inden for teambuilding.
Min baggrund inden for teambuilding startede ca i 2010, og jeg har siden da, været igennem mange grupper af mennesker, som alle har bidraget til hvem jeg er, og hvad jeg ved.
Er du interesseret i at læse mere om mig kan du klikke her

Og ind til videre er du kommet til at skrive dit navn, og så ovenstående tekst

Du kunne jo starte med at skrive om det du 'siger' i din tekst!! Om teambuilding, SEO og Google Adds Så er du da nået et stykke vej.

Mange er interesserede i netop SEO og Google Adds på deres egne sider, så skriv nogle artikler om det?