/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Understøtte
Fra : sdam
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 20-02-19 08:21

Kan ikke åbne filer af mærker ".BS1". Kommer og fortæller, at de ikke understøttes, eller fordi filen er beskadiget, hvilket jeg ikke tror den er, da jeg gennem mange år altid har kunnet åbne dem og læse indholdet - selv om de er kodet!
Jeg har Adobe Reader/PDF installeret - som jeg i øvrigt altid har haft....
Hvad mangles der...?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-02-19 08:58

Kender ikke det format, måske du kan finde noget her:
https://www.dr.dk/levnu/tips-fra-dr/hjemmeside-der-kan-aabne-ukendte-filer

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-02-19 09:04

BS1 file is a VirtualBus Vehicle Configuration. VirtualBus (vBus) is a project of free bus simulator (bus driving game).

https://www.filedesc.com/da/file/bs1

Hvorfra får du dine .BS1 filer?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 20-02-19 09:12

De kommer fra PBS.....

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-02-19 09:59

Citat
De kommer fra PBS.....

OK - Prøv at omdøbe filen til 'filnavn'.PDF, og se om den kan åbnes i din .PDF læser

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-19 11:44

Måske dette virker!
Højreklik på filen og vælg Åbn med >, find Adobe og marker den,
er Adobe ikke på listen klik på Vælg en anden app og find Adobe der,
sæt markering i Brug altid denne app til at åbne .BS1 filer med.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 05-03-19 08:40

Iflg. dette link: https://fileinfo.com/extension/bs1

..kan .BS1 filer kun åbnes med Windows i omtalte VirtualBus Vehicle (spil).

Hvis du bruger/er skiftet til: Chrome OS (Chromebook), LINUX eller iOS (MAC) siden du kunne åbne filerne sidst? Er det måske derfor du ikke kan nu?

Er du sikker på det er .BS1 filer og at de ikke hedder noget andet?

F.eks. : .B1 Archive file format fra: Free Archiverv f.eks. ???

Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_filename_extensions_(A–E)#B

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 03-04-19 12:19

Tak for svaret molokyle.