/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Certifikat
Fra : sdam
Vist : 395 gange
500 point
Dato : 11-02-19 10:09

Jeg kan bare ikke få installereret et certifikat på computeren således, at jeg kan overføre filer fra PBS! Jeg har haft et certifikat liggende på min gamle harddisk, som desværre stod af. Det har så gjort, at rigtig meget, har skullet genetableres. Nu er turen så kommet til at skulle få forbindelse til PBS/NETS, men her stopper "festen". Jeg har haft mange dialoger med både nets og pbs, men lige meget, så er vi ikke kommet videre. Jeg har også haft kontakt til et par IT-virksomheder, me herfra lyder parolen, at det har man bare ikke "evner" til at kan fuldføre....
Det må da være bare en her i dette forum, der kan hjælpe mig i gang med opgaven????

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 11-02-19 10:12

Kan du ikke by logge ind med NEMID?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 11-02-19 10:13

Ja, det kan jeg godt....

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 500 point
Dato : 11-02-19 13:23

er det log ind med nøgle fil du mener ?
så skal du bare hente nøglefil programmet her

https://www.medarbejdersignatur.dk/nemid-noglefilsprogram/download/index.html

husk du kan ikke bruge "microsoft egde" men enten Chrome eller Firefox

vejl. her https://www.nets.eu/dk-da/kundeservice/medarbejdersignatur/noeglefil/Pages/javafri-installering.aspx

hvis ikke du har en sikkerheds kopi af din nøgle skal du sandsynligvis bestille en ny

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-02-19 14:22

Kan det være noget med tid og dato på din pc.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-02-19 14:25

Du kan ikke logge ind på Pbs eller Nets som privat, det er kun banker osv.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-19 14:25

Hvad er det for et certifikat, hvor har du det fra og hvordan prøver du og installere det?

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 11-02-19 14:51

Tak for svaret dk. Nu fungerer skidtet som det skal - Tusind tak for det

Kommentar
Fra : dk

Dato : 11-02-19 16:34

selvtak, tænkte nok det var programmer du manglede.