/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Brassovitski
Fra : Eyvind
Vist : 245 gange
500 point
Dato : 04-02-19 13:35

Tak Brassovitski
Du fik mig lige til at kigge en ekstra gang på Google+ og der var alligevel noget indhold, selvom det ikke er noget særligt.
Tak for det.

Din hjælp er fra deytte spøgsmål:
https://www.kandu.dk/spg179754.aspx#2049339

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-02-19 13:37

Har Google ikke lukket ned for Google +?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-19 13:40

Der var stadig adgang til billeder lige nu.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 04-02-19 14:20

Citat
Har Google ikke lukket ned for Google +?

Ifølge den mail som jeg har fået så lukker de ned for nyt indhold den 4/2 (altså idag), og eksisterende indhold begynder de først at slette den 2/4.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 500 point
Dato : 04-02-19 14:56

Ok! Fint du lige fik tjekket op på hvad der lå. Min var også næsten tom. Jeg kan huske at min betaling for Google drev i starten gik via min Google + konto.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-19 18:54

Tak for svaret Brassovitski. Tja man kobler sig til tider på noget - og glemmer det igen.