/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skrivebord
Fra : pabloj
Vist : 267 gange
500 point
Dato : 02-02-19 16:41

Hej
Er det noget nyt at man ikke kan oprette ny mappe på skrivebord ved højreklik på mus og vælge?

Jes

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-02-19 16:47

Det kan jeg stadigvæk. Windows 10.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 510 point
Dato : 02-02-19 16:58

Prøv at genstarte pc’en og prøv igen - det kan drille engang i mellem!

Clou ??

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-02-19 18:39

Højreklik på skrivebordet og opdater, så er det unødigt at genstarte.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-02-19 18:51

Ingen problemer her, det virker som det altid har gjort. Er du sikker på du rammer skrivebordet.

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 02-02-19 22:27

Når jeg højreklikker på skrivebordet kommer der en blå ring, jeg kan kun få boxen væk ved at klikke uden for boxen, på skrivebordet .
Ikonerne forsvinder fra skrivebordet og kommer så igen og virker normalt.
Jeg har haft slukket maskinen, det er set samme.

Jes

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-02-19 22:32

Prøv at starte Joblisten, for at se, hvad din PC laver.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-19 22:41

Måske du har fået aktiveret Tablet tilstand!
Tjek her
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4027960/windows-10-turn-tablet-mode-on-or-off

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 03-02-19 13:09

Tak for svaret clou.
jeg satte maskinen tilbage til 20 januar, det hjalp ikke.
Jeg lever med det, det er ikke så tit jeg bruger det.

Jes

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-02-19 18:23

Hej
Jeg har observeret at ind imellem når jeg har højreklikket på skrivebordet skal jeg venstre klikke på menupunktet 'Opret ny', for at de forskellige valgmuligheder kommer frem.