/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Lydkort til PC
Fra : timeglas
Vist : 249 gange
500 point
Dato : 26-01-19 19:42

Hej

Jeg har et gammelt lydkort til pc og nu virker det pludseligt ikke. Hvad skal man gøre for at aktivere pc til igen at køre lyd? Nytter ikke at opdatere men har tidligere kunne vælge noget jeg ikke husker nu, så please hvordan får jeg lyd igen?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 26-01-19 19:52

Du kan prøve at gå i Enhedshåndtering og fjerne lydkort der, genstart så PC så skulle den gerne finde de rigtige drivere igen!

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-01-19 20:03

Er prøvet med genstart men det virker ikke. kan se NVIDIA og IDC high definition men intet virker. Kan det være forældet? har prøvet at at søge efter opdateringer, men uden held. Der findes intet nyt. Kan man installere noget nyt eller vælge noget old fashion som computer kan acceptere?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-19 20:13

Prøv denne guide
https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-idt-high-definition-audio-codec-driver-problem/

Eller prøv at kigge efter driver i rod mappen C:

Jeg har en mappe der hedder SWSetup, der er alle de gamle drivere.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-01-19 20:22

yes lyden kom igen. Du er en helt

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 26-01-19 20:23

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-19 20:23

velbekomme