/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Besked ved mistet opkald
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 24-01-19 20:40

På min p20 pro kommer der en besked (lyd), hvis jeg ikke når at tage telefonen. Den kommer også selvom telefonen er på Forstyr ikke. Kan man slå det fra?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-01-19 06:37

Man plejer at kunne slå det fra via a ringe til Voicemail/telefonsvarer, og igennem Indstillinger slå funktionen fra!

Nu havde det været nemt at hjælp, hvis du havde skrevet hvem din udbyder er

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 25-01-19 07:53

Jeg forestiller mig ikke, at det har noget med telefonsvarer at gøre, da jeg har slået den fra. Notifikationen kommer lige efter, at vedkommende har lagt på og min telefon er holdt op med at ringe.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-01-19 08:10

Du kan kun gøre det ved at blokkere for selve nummeret der ringer, og jeg mener du så skal oprette nummeret som en kontakt før det virker.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-01-19 08:23

Det har intet med telefonsvareren at gøre, men det er samme sted man aktiverer/deaktiverer Få besked ved mistede opkald.

Jeg har Oister, og der er det tast 3 når man er i Indstillinger - Og det virker

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 25-01-19 08:38

Jeg opfatter det som en meddelelse fra telefonen selv (Huawei p20 pro) om, at der har været et opkald, som jeg ikke nåede at besvare. På min gamle telefon kom denne "notifikation" ikke. Jeg har stadig samme udbyder, så det burde ikke have noget med det at gøre. Jeg har været telefonens indstillinger igennem for at finde et sted at slå dette fra.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 25-01-19 09:14

Jeg har tjekket hos udbyder. Jeg er ikke tilmeldt telefonsvarer.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-01-19 06:20

Prøv nu at ringetil din telefonsvarer, uanset om den er på eller ej!
Tast dig frem til Indstillinger, og lyt efter, indtil du hører noget a la Slå besked om mistede opkald til/fra.

Selv om du ikke har aktiveret din telefonsvarer, så ligger punktet for Slå besked om mistede opkald til/fra under indstillingerne for telefonsvareren, og ikke i din telefons indstillinger!

Det er en service der ligger i det udstyr dit telefonselskab bruger.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-01-19 06:21

Og, stadig, det ville være en STOR hjælp hvis du skrev hvilket telefonselskab du har!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-19 10:01

side 44
Bloker chikaneopkald: Få den fred og ro, du fortjener
Er du træt af chikaneopkald og telefonsvindel? Prøv Blokeret.
Konfigurer afl[tningsregler: Åbn Opkaldsprogram, gå til > Blokeret, og tryk derefter på
. Konfigurer afl[tningsreglerne og sortlisten eller hvidlisten i overensstemmelse med dine
præferencer.

Her er hele manualen, som du kan læse hvis du gider:
https://www.3.dk/hjalp/vejledninger?page=device/huawei/p20/topic/enhed/brugermanual/1

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 31-01-19 09:06

Under Skærm indstillinger, kan du slå Indikator lys fra, men om lyden så også forsvinder ved jeg ikke.