/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Læse om aktier og obligationer.
Fra : izmir-pingvinen
Vist : 620 gange
50 point
Dato : 24-01-19 10:11

Hej alle Kanduer.

Hvor kan jeg læse om hvordan handel med aktier og obligationer foregår. Og hvordan lovene og reglerne på området er.

Hvordan bliver man beskattet af evt. overskud.

Jeg har aldrig handler med aktier og obligationer, og kender ikke til området. Så hvis der er et website som forklare emnet for begyndere ville det være rart

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 24-01-19 14:04
Kommentar
Fra : lgs

Dato : 24-01-19 15:09
Godkendelse af svar
Fra : izmir-pingvinen

Dato : 28-01-19 08:29

Tak for svaret katekismus.

Også tak til alle andre som har kommet med indlæg

Kommentar
Fra : klaushen

Dato : 04-04-20 13:22

Hej,
ved ikke, om det stadig har interesse, men jeg har selv været flittig læser af https://mininvestering.dk.

Der kan du læse om investering i aktier, kryptovaluta, crowdlending og meget mere. Synes det er en ret fede side. Honorable mentions også til Frinans.dk og Pengepugeren.dk.

Håber, det hjælper :)

Kommentar
Fra : klaushen

Dato : 04-04-20 13:25

Hov! Kan se, at linket til siden ikke virker! Hjemmesiden er stadig oppe og kan tilgås her: https://mininvestering.dk - prøv uden punktum til sidst :)

Kommentar
Fra : andersv3

Dato : 20-08-20 11:11

Lige de andre skriver så er euroinvest og mininvestering .dk nogle gode steder at starte.

Med venlig hilsen
Anders
https://ello.co/mekanikere/