/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En genert musiker.
Fra : Mosebaek
Vist : 329 gange
200 point
Dato : 22-01-19 21:00

Et meget påtrængende spørgsmål:

Hvorfor sidder Keyboard spilleren, i baggrunden, med ryggen til det øvrige band.
The Locomotions

https://www.youtube.com/watch?v=XYnVNbCSFi0

Har aldrig set det før, med andre bands.

Er han genert, uvenner med resten af orkestret ?? Ser lidt pudsigt ud.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-01-19 21:34

10.000,- kroners spørgsmålet...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-01-19 23:31

Citat
10.000,- kroners spørgsmålet...

Så meget tror jeg nu ikke den er værd. Mon ikke du overdriver en smule.

Men der kunne jo være nogen, der havde et godt gæt, eller måske set/oplevet noget lignende.

Nu er jeg ikke god til Hollandsk, ellers havde jeg spurgt dem.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-01-19 10:15

Måske for at undgå det høje lydtryk der er direkte foran højttalerne - måske han i forvejen lider af dårlig hørelse, så derfor ????

ØV4

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 23-01-19 14:02

Det er da klart:
Han kan ikke se noget for projektørerne.
Han kan heller ikke li' musikken.
Det er sort arbejde og han vil ikke genkendes af skat.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-01-19 22:18

Måske er han pænest bagfra.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-01-19 12:23

Han er muligvis flov over at være en grisefarvet skimlet kældermenneske som mangler den gode tone ?

Mv.

Kapt. Tommy.
Nu med netundertrøje. Den globale opvarmning er jo gået amok

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-01-19 09:47

Han er da synlig nok i andre klip fra gruppen, så måske en afløser.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-01-19 09:28

Tak for svaret Eyvind.
Jeg konkluderer: Kan ikke se / kan ikke li`musikken / problemer med Skat / fået et blåt øje i slagsmål.

....det må være nok.

M.