/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Bærbar til studie brug
Fra : rasha01
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 17-01-19 22:22

Hej

Hvilken bærbar vil i anbefale udover Mac..
Tak..

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 18-01-19 06:18

Hvis du blot er 'almindelig' studerende, så kan enhver billig bærbar bruges!
Vælg en med en god stor skærm og tastatur. Og med en god batteritid, så du ikke skal oplade så tit.

Hvis du studerer på noget med design, webdesign, og andet der er 'tungere', så skal du op i en bedre klasse. = mere RAM, bedre processor og dedikeret grafikkort.

Men svært at råde ud fra de noget sparsomme oplysninger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-19 11:24

Måske ved din studievejleder hvad der er godt og ikke så dyrt.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-19 12:07
Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 18-01-19 16:29

Tak for svaret katekismus.