/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Jeg kan ikke gemme
Fra : kipumi
Vist : 225 gange
100 point
Dato : 14-01-19 17:38

Der er sket det, at når jeg skal gemme et scan eller andet, så siger min computer følgende :
c:/user/Kirsten/desktop/AA (AA er det navn jeg har givet scanningsbilledet. ) der står så bagefter: Filen blev ikke fundet. Der kommer en fejl i Windows defender Security center : under Virus og App beskyttelse, - som er blokeret. Hvad er der sket, og hvad skal jeg slå til/fra. Jeg er ingen ørn, så gerne udskåret i PAP

Kommentar
Fra : poten

Dato : 14-01-19 17:42

Hvad er det for en scanner du bruger?
Du gemmer jo nok filen et forkert sted måske...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-01-19 18:36

Citat
Du gemmer jo nok filen et forkert sted måske...

Prøv at oprette en mappe på skrivebordet "Scannede dokumenter", ret destinationen til denne mappe i scanner programmet. Og prøv så igen.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 14-01-19 19:08

Hej jeg har det samme problem med mit nye Sniper Ghost Warrior 3, når jeg starter spillet skal jeg igen starter spillet
Mvh Alan57

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 14-01-19 21:37

Det hjælper ikke at rette : jeg får den samme fejlmeddelelse - Fejlfinding i scanner i kontrolpanelet siger alt er ok.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-01-19 22:32

Er det ligegyldigt hvilken filtype du forsøger at gemme? Hvis du åbner din tekstbehandling, opretter et nyt dokument, kan du så heller ikke gemme det?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-01-19 23:43

Du har et Scanner program, og det har en en bestemt mappe filerne gemmes i, som du kan lave som det passer dig og intet andet senere.

Når du så scanner noget, skal du ikke omdøbe filen eller andet, bare scanne og gemme og det ryger i den forud bestemte mappe.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 15-01-19 13:02

Brassovitski - jeg kan sagtens gemme fotos ( som er overført fra telefonen til googlekonto) - også tekstdokumenter eller fotos hentet fra nettet. Det er kun når jeg scanner, at noget, det går galt. Der kommer det foto eller bogside der skal, på skærmen og jeg kan redigerer i det osv. Men jeg kan ikke gemme det. Det er Virus og trusselbeskyttelsen, der slår til - og ved ikke lige, hvordan jeg retter det. Scanneneren fungerer altså fint nok - det er kun GEM, der er et problem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-01-19 13:50

Det tyder på din virusbeskyttelse har registreret din scanner eller rettere scanner softwaren som en 'upålidelig', afsender.

Kommentar
Fra : Brassovitski