/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Netatmo vejrstation og WIFI
Fra : ara
Vist : 317 gange
200 point
Dato : 12-01-19 16:49

Hej.

Jeg har en NETATMO vejrstation som kører via mit WIFI. Jeg kan godt se min egen station som man skal.
Men der er en funktion hvor man også kan se andres station og det kan jeg ikke. Jeg får en fejl der hedder noget med "your internet access is not working".

Er det noget red routeren eller gvad kan der være galt?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-01-19 17:04

Hvorfor skulle du kunne se andres vejrstatione(er)?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 12-01-19 17:17

I disse tider med hacking o.s.v. ville jeg heller ikke tillade fremmede mennesker at gå ind på mine ting. Skal jeg selv gå ind og kigge på mine ting udefra så sker det via en VPN-adgang. Den facilitet du omtaler er sikkert beregnet til en lukket kreds af mennesker.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 12-01-19 17:23

Det er sådan med denne vejrstation at man tilmelder sig at andre kan se stationen, og det har virket fint i et år.

Der skal nok en bruger af NETATMO til at kunne hjælpe mig vil jeg tro.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 210 point
Dato : 12-01-19 17:42

Du kan spørge her
https://wifi-butikken.dk/produkt-kategori/netatmo/#netatmo-guides

F.A.Q. - Find svar på dit spørgsmål omkring Netatmo's produkter
Her kan du finde svaret på en lang række af de mest stillede spørgsmål omkring Netatmo's produkter, så der skulle være rigtig god chance for, at du kan få svar på netop dit spørgsmål. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på info .....dk hvis du har nogle spørgsmål som ikke er besvaret her.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 12-01-19 19:29

Tak for svaret katekismus.