/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
YTD
Fra : omahexen
Vist : 231 gange
200 point
Dato : 19-12-18 20:18

Har downloadet en film med YTD Pro,har overført den til et USB stik,kan afspille den på pc,en,men ikke på fjernsynet.Har prøvet flere gange,og hvad er forskellen på "sæt ind "og "kopier"

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-12-18 20:36

Kopier, så kopierer du den til "udklipsholder", Sæt ind betyder at du indsætter det fra udklipsholder til det medie du har valt at kopiere det til.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-18 20:52

Det er ikke sikkert dit fjernsyn kan afspille det format filmen er gemt i.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-12-18 20:55

Filmen skal sandsynligvis konverteres til et andet format, er du iøvrigt sikker på at USB stikket i fjernsynet ikke kun er et service stik dér kun kan bruges til at opdatere firmware osv.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 19-12-18 21:41

Det er et normalt 16 gb stik,hvad der undrer mig er at en film har jeg kunnet optage,men den anden vises der kun URL,tror jeg det hedder.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-12-18 22:12

Så er filen IKKE indsat korrekt, eller du har kun fået kopieret URL og ikke selve filen, der indeholder filmen.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 19-12-18 23:37

Konverter den til MP4 hvis du kan eller måske hent den i lavere kvalietet, du har sikkert hentet den ned som en mkv h265 som ikke mange afspillere kan klare, slet ikke et tv, med mindre det er UHD.
YDT er jag gået fra for lang tid side, da den ikke kan konvertere det nye MKV til noget brugbart.

Søg selv på de programmer der kan konvertere h265.

De gange jeg henter fra UT bruger jeg et online link, som så automatisk laver
det til en MP4 fil.
Mener det er denne side
https://www.onlinevideoconverter.com/youtube-converter
ellers er der mange valg.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 19-12-18 23:43

YDT = YTD, men det giver næsten sig selv.
Problemet er Youtubes Codecs der enten hedder TS eller H265, TS kan hentes i små bidder og kun hele klippet hvis du afspiller det hele.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 20-12-18 13:45

Hvorfor ikke bare købe et kabel og forbind dit Tv med PC.

McBobo

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 05-01-19 10:37

Tak for svaret abbaba.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-01-19 11:50

Tjahh! Hvad blev så løsningen???