/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
OPVASKEMASKINE-BAUKNECHT
Fra : AG112
Vist : 337 gange
300 point
Dato : 14-12-18 12:01

VORES OPVASKEMASKINE-BAUKNECHT HAR PROBLEMER MED STARTKNAPPEN.

NÅR JEG HAR INDSTILLET PROGRAMMET OG TRYKKER PÅ START, SKER DER INGENTING, DER KOMMER IKKE LYS I STARTKNAPPEN.

JEG HAR PRØVET AT NULSTILLE DEN (RÅD FRA LEVERANDØREN) SLUK EN TIME, OG HOLD STARTKNAPPEN INDE I 5-10 SEC.

SÅ GIK DEN IGANG, MEN NÆSTE GANG VILLE DEN IKKE IGEN, FØR JEG IGEN HAVDE SLUKKET FOR STRØMMEN I EN TIME ???

JEG VED EN MONTØR KOSTER MANGE PENGE, ER DER NOGEN DER HAR VÆRET UDE FOR NOGET LIGNENDE, OG KAN DET BETALE SIG AT REP. ELLER ER DET BEDRE STRAKS, AT KØBE EN NY ?? DEN ER 5 ÅR GAMMEL.

PÅ FORHÅND TAK.
MVH AG112

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 300 point
Dato : 14-12-18 16:01

Har du prøvet at holde start knappen inde i 5 - 10 sec. uden at have slukket for maskinen først, for det kan jo være start knappen der er dårlig.
og hvis den kun vil starte efter at den har været slukket i ca. en time og start knappen bliver holt inde, ja så tyder det på at program værket er i stykker, og så kan det nok ikke betale sig at få en montør til at se på den desværre, så er det nok bedre at købe en ny maskine.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 14-12-18 18:15

HEJ HEJDU58

JA DET HAR JEG PRØVET. DET ER TILSYNELADENDE KUN NÅR MASKINEN
HAR VÆRET SLUKKET I EN TIME, JEG KAN STARTE DEN VED AT HOLDE
STARTKNAPPEN INDE I 5-10 SEC.

JEG PRØVEDE OGSÅ KUN AT TAGE STRØMMEN FRA DEN I 2 MIN. MEN DET VIRKEDE IKKE,
NÅR JEG IGEN HOLDT STARTKNAPPEN INDE I 5-10 SEC.

MVH AG112

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 17-12-18 20:20

NU HAR DEN KØRT I 4 DAGE, HVOR JEG SLUKKER FOR STRØMMER BARE ½ TIME, OG TRYKKER DERPÅ PÅ START 4 GANGE MED 5-10 SEC MELLEMRUM, SÅ STARTER DEN FINT, MYSTISK ??

ELEKTRIKEREN VIL KOMME OG SE PÅ DEN, NÅR HAN FÅR TID.

MVH AG

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-02-19 11:36

Hvis jeg var dig, ville jeg købe en ny maskine af anerkendt fabrikat, f.eks. Bosch/Siemens eller Miele. Disse maskiner fås ofte på tilbud til fornuftige penge, så får du produkter der holder i mange år.

ØV4

Godkendelse af svar
Fra : AG112

Dato : 04-02-19 12:43

Tak for svaret Hejdu58.

JA DER STÅR EN NY MASKINE PÅ LISTEN, JEG TROEDE AT EN OPVASKEMASKINE-BAUKNECHT KUNNE HOLDE I MERE END 5 ÅR

MVH AG112