/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Printer
Fra : jensviggo
Vist : 161 gange
100 point
Dato : 13-12-18 07:51

Jeg bliver nok nød til at købe en ny printer, da den gamle HP4528vil åbenbart ikke vil som jeg. Jeg havde købt to nye originale blækpatroner. I går satte jeg dem i, men efter indstillinger, var udskriftskvaliteten meget dårlig. Måske nogle tips til, hvordan jeg kan få patronerne i gang, og eller tips til hvilken printer jeg skal købe?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-12-18 09:19

Har du prøvet at køre en rensning af printeren? Hvis ikke så prøv det - ellers tag blæpatronerne op og rens printerhovedet forsigtigt med noget fnugfrit (jeg bruger engangs vaskeklud), der hvor de er sat i - sæt så patronerne i igen og se om det har hjulpet!

Clou

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-12-18 10:27

Gør som clou foreslår. Kan godt være nødvendig med behandlingen 2 - 3 gange.
Har de ikke været hermetisk tillukket, indtørret, kan det gøre gavn at sætte dem i lunken vand, i f.eks. en underkop, så printerhovedet er dækket. (Egen erfaring).

Printerkøb. Selv har jeg kun brugt Canon. Har en Canon IP 2700. Meget simpel, men laver fine udskrifter. Både med uoriginale og hjemmefyldt blæk. Den er nok 10 år gammel. Pris 300,-

M.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-12-18 10:41

Har du husket at fjerne tapen over 'udluftningshullet'?