/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan lærer jeg at bruge Wordpress?
Fra : cristian2
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 10-12-18 12:14

Jeg er i gang med min woocommmerce (ninaroende.dk) og har brug for at lære de basale ting såsom at kunne flytte billeder fra library til en specifik kategori (jeg har 4 kategorier).

Men dette er bare én ting. Hvordan finder jeg de bedste lærings-sites eller youtube-videoer som kører step-by-step?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 10-12-18 12:19
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 12-12-18 14:44

Der findes nogle hefter fra Libris forlaget som måske kan hjælpe dig i gang.

ISBN 978-87-7873-640-2 som er "startbogen".

ISBN 9788778537966 som bl.a. handler om "woocommmerce"

Om de er gode vides ikke, for jeg har opgivet at bruge systemet til almindelige hjemmeside arbejde og bruger mit gode gamle Macromedia Dreamweaver MX 2004 (jeg skal ikke sælge noget)

Der findes også et forum med god forstand på WP > http://wp-danmark.dk/forum/

Og så dette > https://www.nemprogrammering.dk/forum/viewtopic.php?t=899

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 18-12-18 19:47

Tak for svaret Eyvind.