/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skilte - Kunststof mellem pap
Fra : ingelein
Vist : 250 gange
50 point
Dato : 07-12-18 13:23

Hej
Jeg leder med lys og lygte efter noget skiltemateriale, som var meget brugt til plancher og udstillingsrammer for 10-15-20 år siden. Det er så blødt at man kan sætte nåle i det. Jeg bruger det til at spænde stof og strikkeprøver ud på. Men mit stykke pap har nu så mange huller at jeg gerne vil have et nyt og større. Jeg har ringet til de lokale skiltemagere, og de kalder det for Cappa eller Gappa, men ved så heller ikke mere.
Er der mon en kyndig person herinde? reklamebranche, skiltemager etc?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 50 point
Dato : 07-12-18 14:48

https://www.skilteicentrum.dk/produkt/kappa-foam-5-mm/

ER DET SÅDAN NOGET DU SØGER ??

MVH AG

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 07-12-18 14:57
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-12-18 15:18

Ja, det er præcis dette produkt. Jeg stavede endda navnet for vedkommende og han vidste ikke bedre end at det blev stavet Gappa. Hm....... Tak for svaret. Nu er der desværre ingen af de nævnte, som sender enkelte plader, fordi de er for skrøbelige, så jeg håber at der er nogen i nærheden af 7000 der kan levere et par plader. 70x140 ville være så fint, men mindre kan også gøre det.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-12-18 17:55
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-12-18 17:59

Jeg har ikke skrevet, hvad det skal bruges til, så fiberplader dur ikke til mit formål. Jeg skal kunne bruge de flade 3punkts tegnestifter på pladen. Men tak for svaret alligevel.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-12-18 18:29

Du skriver ellers at det skal bruges til at spænde stof ud på.
Ellers kunne du købe noget hårdt pap og lime noget af det plast der bruges til gulv underlag mellem 2 pap plader

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 07-12-18 18:47

https://www.skilteicentrum.dk/kurv/

HER KAN DU GODT BESTILLE 1 STK, JEG LAGDE DEN I KURVEN UDEN PROBLEMER:
STR: 70 x 140 CM

MVH AG

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-12-18 19:13

Jeg så kun at det var med print til 232 kr. ?
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 05-01-19 09:35

Tak for svaret AG112.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 06-01-19 08:18

SELV TAK, OG GOD FORNØJELSE MED DIT ARBEJDE.
GODT NYTÅR.

MVH AG112