/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd afspiller
Fra : loberg
Vist : 232 gange
300 point
Dato : 05-12-18 13:34

har windows 10 . Og windows media player kan kun afspille musik , har nemlig altid brugt den til at afspille dvd. Er der nogle der har et forslag til en helt alm og pålideligt dvd afspiller , så jeg kan se dvd fil på pc ?Har også prøvet VLC media player , men har problemer med nogle dvd

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-12-18 13:38

Nogle DVDer er krypterede, for at forhindre kopiering. Det kan også forhindre afspilning.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 06-12-18 07:36

Har i årevis brugt open source VLC som afspiller til både musik og video.
Det er en no-nonsense afspiller, men der kan finde masser af ad-ons/skins hvis man ønsker flere valg og funktionalitet

https://www.videolan.org/vlc/index.da.html

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 06-12-18 08:36

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar