/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tastatur
Fra : fkj64
Vist : 280 gange
200 point
Dato : 01-12-18 10:30

Kan man indstille en bærbar computer til at have lys i tastaturet konstant? jeg har en Acer Swift 3
som jeg kan se under opstart har lys i tasturet og det vil jeg gerne have hele tiden, hvis det er muligt.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 210 point
Dato : 01-12-18 10:57

Citat
The FN+F9 keys are the hot keys to toggle the keyboard backlight on/off. If you turn it on, the backlight should come on and after about 30 seconds of non-use the keyboard light will turn off. Pressing any key should bring the light back on. If this is not working please contact Acer support for your location from this link:

Kilde: https://community.acer.com/en/discussion/474937/swift-3-keyboard-backlight

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-12-18 10:58

Det kan du sikkert ret hurtigt få at vide hvor du har købt den...

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-12-18 12:31

Prøv Webnoop's forslag. Hvis det ikke hjælper så kontakt Acer's support. Så vidt jeg har kunnet se i det link som Webnoop er kommet med så er der tilsyneladende flere som har samme problem.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-12-18 14:57
Godkendelse af svar
Fra : fkj64

Dato : 02-12-18 13:09

Tak for svaret webnoob.