/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor forsvinder Vilhelmine Karoline Hans
Fra : 2601
Vist : 240 gange
400 point
Dato : 24-11-18 21:22

Hvor forsvinder Vilhelmine Karoline Hansen, født 20 januar 1876 i Sønder Dalby sogn i Fakse herred, Præstø amt og konfirmeret den 05 okt 1890 i Everdrup Kirke, Everdrup Sogn, Bårse Herred, Præstø Amt.

I FT 1880 fremgår henes forældre i Roholte Sogn, Fed.

Folketælling 1880,
Præstø, Fakse, Roholte, Feddet, et Hus, 15-2,
Samtlige personer i husstanden
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Niels Hansen 33 Gift Husfader Dagleier Agerbrug Everdrup Sogn Præstø Amt
Ane Sophie Hansen f. Jacobsen 30 Gift hans Kone Dalby Sogn, Præstø Amt
Peter Hansen 5 Ugift Deres Børn Dalby Sogn, Præstø Amt
Wilhelmine Caroline Hansen 4 Ugift Deres Børn Dalby Sogn, Præstø Amt
Anna Marie Hansen 2 Ugift Deres Børn Her i Sognet
Elisabeth Maren Hansen under 1 Aar Ugift Deres Børn Her i Sognet

Jeg har set Roholte Kirkebog efter for at se om hun bliver gift samt Politiets Database for om hun var flyttet til København. Det var hun ikke.

Nogle der kender til Vilhelmine Karoline Hansen hvor hun forsvinder efter 1890?

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-11-18 00:59

Kan det være hende her:

Samtlige personer i husstanden

Præstø, Baarse, Everdrup, Everdrup, 8e, 31, FT-1906, D5117
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Hans Hansen Holm    10/3 1869    Gift    Husfader    Arbejdsmand
Vilhelmine Karoline Hansen    20/1 1876    Gift    Husmoder
Aage Valdemar Hansen Holm    24/2 1899    Ugift    Søn
Anna Vilhelmine Hansen Holm    2/7 1900    Ugift    Datter
Hans Peter Christian Hansen Holm    28/11 1903    Ugift    Søn

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 400 point
Dato : 25-11-18 01:01

... og her:

Præstø, Baarse, Everdrup, Størlinge, 8e, 45, FT-1901, D7606
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Hans Hansen    18690310    G    Husfader    Arbejdsmand ved Agerbruget    Everdrup Sogn,Præstø Amt
Vilhelmine Karoline Hansen    18760120    G    Husmoder        Dalby Sogn,Præstø Amt
Aage Valdemar Holm Hansen    18990224    U    Barn        Everdrup Sogn
Anna Vilhelmine Hansen    19000702    U    Barn        Everdrup Sogn

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 25-11-18 12:33

Tak for svaret vith.

Nej mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-11-18 14:38

Altid en fornøjelse at hjælpe dig, 2601