/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bagbremser
Fra : abbaba
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 24-11-18 00:59

Bagbremser med manuel håndbremse, hydraulik og skiver.

Kam det passe at stemplet i caliberen skal skues ud, bare for at renovere pakningerne.
Har haft det skilt ad, men et tryk på bremse pedalen kunne ikke presse stemplet ud.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-18 02:20

Du siger ikke hvad slags bil det er. Men normalt skal du skrue ud stempelet for at sette nye pakninger i.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-11-18 10:14

Luft!!!

Hvor omhyggeligt har du været med hensyn til udluftning af systemet??

Har du ikke det nødvendige værktøj til udluftning, skal man være to personer for at klare dette.
Een til at pumpe pedalen, og een ved luftskruen. Og så skal der holdes øje med vædskestanden i beholderen. Ellers risikerer man, der suges luft ind i systemet ad den vej.

M.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 25-11-18 11:29

Tak for svaret alimak.