/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Får denne besked flere gange om dagen..
Fra : jensviggo
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 22-11-18 08:19

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names.

Folders with these names can't be downloaded by your IMAP e-mail program.

Notes
Please connect to your mailbox using your Web browser and rename those folders. Once renamed, those folders will be displayed in your IMAP e-mail application correctly.

Jeg får denne besked flere gange om dagen i min mailboks på pc og iphone.

Jeg kan ikke umiddelbart se der er konflikter
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-11-18 08:53

Hvilket mail program bruger du?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-11-18 09:04

outlook

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-11-18 14:11

Du gør, som de skriver logger dig på din mailboks via webmail og retter problemet, ellers bliver du ved med at få den meddelelse.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-11-18 15:28

Og hvordan gør man det. Kender intet til webmail, jeg har en hotmail,com og det er det.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-11-18 15:30

Og hvorfor opstår dette problem lige nu, jeg har ikke foretaget mig noget med mine mailmapper.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-11-18 17:55
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-18 14:49

Du logger ind her https://outlook.live.com/owa/ og så ser du om alle de mapper du har der også er i Outlook.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-11-18 15:06

Alle mapper er der.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-11-18 16:07

Så må du prøve med Try-N-Error. På https://outlook.live.com/owa/ prøv at omdøb alle dine mappe til samme navn, bare med "X-" foran og så lad Outlook og telefon synkronisere.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 26-11-18 05:31

Tak for svaret webnoob. Problemet er forsvundet/løst, jeg fjernede en enkelt mappe, som jeg havde overset.