/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
scanner/printer
Fra : emptynes
Vist : 179 gange
100 point
Dato : 21-11-18 14:20

hej
Mit problem er min printer/scanner model JCP-J562DW fra Brother.
Jeg kan ikke installere driveren til scanneren , får fejl at der opstod et problem.
Jeg kan godt printe.
Har prøvet det de foreslår på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-18 10:55
Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 23-11-18 15:23

får stadigvæk fejl på scanner driver

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-11-18 07:24

Gå til Kontrolpanel --> Programmer og Funktioner, og fjern alt Brother software til din printer/scanner.

Rens med Ccleaner i både Rens og Registrer.

Gå til --> https://support.brother.com/g/b/downloadtop.aspx?c=dk&lang=da&prod=dcpj562dw_eu_as

Vælg dit styresystem, og download softwaren til din maskine, og installer den igen.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-11-18 07:25

Vælg den fil der hedder --> Komplet driver- og softwarepakke

"Vi anbefaler at hente denne fil, for opnå flest mulige funktioner på din Brother-maskine. Det er en komplet fil der indeholder tilgængelige drivere og software til Brother-maskinen."

Kommentar
Fra : emptynes

Dato : 29-12-18 14:27

Melder stadivæk fejl

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-12-18 14:47

Passer den til din version af Windows?