/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Slette mailadresse
Fra : jensviggo
Vist : 264 gange
50 point
Dato : 11-11-18 07:43

Jeg har en mailadresse i outlook jeg ikke bruger, som jeg gerne vil slette. Hvordan?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-11-18 08:24

gå ind i kontaktpersoner og højre klik på den

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-18 10:01

Gå ind i webmailen - derefter indstillinger - mailadresser og slet så den mailadresse du ikke bruger!

Clou

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-18 19:57

Hvad er efternavnet på din mail .....................altså det der står efter @

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-11-18 07:31

nordfiber.dk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-11-18 10:53

Er det outlook webmail eller er det i mail klienten Outlook?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 13-11-18 11:14

Outlook

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-11-18 21:47

Hold da op du holder kortene tæt ind til kroppen.
du kan ha' skrevet Outlook webmail eller Outlook klient, så jeg må gætte og jeg gætter på det er Outlook klienten vi snakker om.
Du skal gå ind i outlook programmet og det er gælder for version 2010/2013/2016/ kommende 2019. Klik på filer, Kontoindstillinger, kontoindstillinger. I det nye vindue kan du se de konti du har tilføjet Outlook programmet. Marker og fjern den konto som du ikke vil have i programmet. Hvis du kun har en konto tilføjet så skal jeg/vi have nogle oplysninger om hvor du har den mail, altså hvem der hoster den/hvem der er din mail udbyder.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-11-18 06:48

Har nu slettet/deaktiveret den omtalte mailadresse. Gik i chrome://settings/passwords.

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-18 09:33

Tillykke -

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 14-11-18 09:40

Tak for svaret clou. Det lykkedes

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-11-18 11:03

Godt det lykkedes for dig!

Clou ??