/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vågner ikke efter dvale
Fra : niller59
Vist : 181 gange
100 point
Dato : 06-11-18 18:30

Hej
Min PC vil ikke starte igen efter dvale/pause .skal tvangslukkes for at komme i gang, men den husker sidste opgave ? Har været helt nede , lagt nyt office program ind som virker .

kører windwos 10 opdateret udgave.

har i en ide til at rette fejlen ?

mvh
Niller59

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 06-11-18 19:21

Jeg har i de mange år jeg har bikset med pc'r været ude for rigtig mange der ikke vågner efter dvale/slumre. Den bedste medicin er at slå det fra i strømstyring.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-18 10:12

Hvis det er en bærbar? Så er det fordi batteriet enten ikke lader ordentligt op eller fordi der en dårlig forbindelse mellem batteri og bundkort/strømforsyning.

Sluk. Tag batteriet ud. Rens kontakterne. Rens også dit oplader-stik og 'hullet', hvor det sættes i. Oplad den bærbare i ca. 4 timer. Tænd.

</MOLOKYLE>