/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
slette personer på facebook - hvordan?
Fra : lillelyst
Vist : 189 gange
30 point
Dato : 04-11-18 21:59

Er godt nok tæt på at forlade facebook da jeg er super træt af at få vist PERSONER DU MÅSKE KENDER som det første på min væg HVER gang jeg åbner facebook. Hvordan kan jeg slippe af med den form for spam?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-11-18 05:53

Facebook tilbyder ikke selv muligheden for at fjerne PERSONER DU MÅSKE KENDER.

Men du kan bruge en Add-on til FB, som lader dig selv afgøre hvad og hvor meget du ser på FB.
Jeg bruger den selv, og så fjerner den også de mest irriterende reklamer og andet gøgl

Husk at installere til den browser du bruger!!!

https://www.fbpurity.com/install.htm

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 05-11-18 15:48

bare ærgerligt at den ikke virker på Explorer

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 05-11-18 16:17

Har nyeste firefox opdatering og her matcher den ikke. På chrome kan jeg heller ikke få det til at virke, så prøver at finde en anden løsning.