/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Topperware box med 3 ventiler ?
Fra : kai-d
Vist : 285 gange
300 point
Dato : 02-11-18 21:35

Er kommet i besidelse af en Topperware box med 3 ventiler, vil benytte den til gullerødder Mener at denne box skal opbevares i køleskab er det rigtigt ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-18 22:08

Sorry kom bare ind pga overskriften
Man behøver vel ikke at bruge Tupperware for at opbevare gulerødder i køleskabet?
Normalt indikerer ventiler noget med damp at gøre, så måske kan man bruge den i microbølgeovnen til opvarmning af gårsdagens rester?

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 310 point
Dato : 02-11-18 22:12

Jep den skal stå i køleskab.
Goggel evt tuppervare grønsagsboks.
Opbevar frugter og grøntsager under optimale forhold og forlæng deres levetid.
Lågene har et integreret ventilsystem med mulighed for at stille ventilen i 3 forskellige positioner, så mængden af ilt tilpasses frugt- og grøntsagstype. Ventilvejledning er trykt direkte i plastmaterialet, så det er nemt at se, hvilken ventilindstilling, der skal bruges til de forskellige typer frugt og grønt.
Bunden er rillet, så indholdet hæves over evt. kondensvand i beholderen, og sikrer bedre luftcirkulation og en korrekt ventilation når beholderene stables.
VentSmarts beholdere er transparente, så man nemt kan genkende indholdet.
Det bløde låg er nemt at tage af og sætte på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-18 22:16

Jeg har bare mine gulerødder i den pose de kommer i, og de kan godt holde sig 2 måneder i køleskabet, uden Tupperware Hvor længe kan en 1. kilo gulerødder til 10 kr posen holde sig i Tupperware?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-11-18 23:34
Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 02-11-18 23:38

Tak for svaret bodillouise.

1000 tak der var lige det vi havde brug for.

MVH. G/K.