/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
steep starte spillet
Fra : preb1944
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 02-11-18 17:07

Hej har købt computerspillet steep.da kontrol ikke vil som jeg.
Starter spillet i Wingsuit og gå til bro ved kontrol knapper WDA,og skal så videre med at springe og flyve-men hvilken knapper skal bruges ? Prøve i forskellige manualer uden resultat.Spillet er gået i stå der.
Tak Preben

Kommentar
Fra : poten

Dato : 02-11-18 23:07

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 50 point
Dato : 03-11-18 00:05
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 07-11-18 11:52

tAK FOR FORSØG PÅ SVAR.Brassovitski.
Har selv været inde på manual sider i Google.Uden at blive klogere på mit startproblem i spillet.
Unisoft support siger ingen manual med spillet og henviser også til Google sider -uden svar på mit problem.Hørt spillet skulle være taget ud a produktion ?Men stadig til salg i forretninger.Så måske kan jeg bare ikke komme længere !

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 07-11-18 18:53

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-18 19:00

Prøv med W A S D og piletaster
nogle spil bruger os F G og Mellemrumstast

Kommentar
Fra : Brassovitski