/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype
Fra : jepser30
Vist : 180 gange
50 point
Dato : 01-11-18 21:48

Skype 8,33 sletter den måde min gamle skype var sat op på.

Jeg ser mine venner på venstre side og chatten på højre side...
Hvorfor fjernede de den feature?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 02-11-18 15:09

Se det er jo 10.000 kroners spørgsmålet...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 03-11-18 06:18

Microsoft, der har købt Skype, har flere gange lavet om på designet af udseendet, og placeringen af funktioner og elementer i programmet.
Men samtidig har de 'glemt' at rette de problemer der er i Skype, og udelukkende lavet design/lay outet om!

Og rigtig mange har klaget over de nye tiltag, uden held

Læs evt. her - https://www.theverge.com/2018/9/2/17811588/microsoft-skype-redesign-2018-highlights

Eller her - https://thenextweb.com/apps/2018/09/04/skype-has-yet-another-new-design-but-hasnt-fixed-its-core-problems/

Jeg kunne også selv bedst lide det 'gamle' Skype, der var noget mere overskueligt, og nemmere at finde rundt i

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-11-18 23:53

Microsoft har fjernet de væsentlige funktioner fra skype. Samtidig har de gjort det stadig sværere at finde ud af gratissamtaler. andre funktioner som før var gratis, vil denu have penge for.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-11-18 23:59

Et eller andet sted skal de jo tjene penge, selvom de har - urimeligt - mange penge i forvejen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-18 18:18

Har du pøvet med Skype for Desktop
https://go.skype.com/skype.download