/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem er komponisten??
Fra : lillelyst
Vist : 301 gange
50 point
Dato : 01-11-18 18:00

Hjælp!! Er virkelig på den. Jeg er helt vild med flere af de numre der forefindes på denne her: https://www.youtube.com/watch?v=LqUtC24IyyU. Ærgeligt at der ikke er anført en playliste- Nummeret som bl.a. starter inde på tidslinien 1.11.20 og er ca. 3½ minut er bare såååå super afslappende at høre at det næsten ikke er til at holde ud.I det hele taget lytter jeg til rigtig mange af disse mega lange indspilninger men problemet er bare at jeg ikke aner en dyt om hvordan jeg får de enkelte numre "pillet ud" og herefter få dem conventeret til MP3 filer.

Normal benytter jeg SoundHound eller Shazam til at finde ud af hvem komponisten er eller hvad nummeret hedder. Disse synes jeg dog er begyndt at svigte en del her på det sidste. Kommer ofte med et navn men jeg finder bare ikke det nummer jeg leder efter ud fra solistens navn som bliver vist i disse tjenester.

Håber nogen kan afhjælpe problemstillingen med et godt tip.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-18 18:23
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-18 18:30

Nummeret hedder
MYKOOL & Vhana - Fad Machine

Og playlisten til dit link

Tracklist:
00:00 Janji - Fade (Original Mix)
03:11 Daniel Pere - Memories (Original Mix)
07:44 Martin Garrix Feat. Ed Sheeran - Rewind Repeat It (Kristian Kort Edit)
Martin Garrix vs Matisse & Sadko - Dragon ---- (original name)
12:11 JJD - Resist
16:10 Levito - Serenity (Original Mix)
20:00 Elias - Dreams
22:55 Walden - Yelomin (Original Mix)
27:50 Malik Bash - Lost (Original Mix)
30:38 Tim Shaft - Perpetuum (Original Mix)
34:47 Revero - Eternal (Original Mix)
38:34 Revero - IDV5 (Original Mix)
43:20 Project 46 - Zoedic (Original Mix)
47:00 We Architects & Quique Tejada - Skies Collide
51:27 ADAM COOPER - The Beat (Original Mix)
54:58 Joachim Speidel & Defqwop - Zephyr (Original Mix)
58:37 David Bulla & Swede Dreams - Galactica (Original Mix)
01:03:48 Janji Feat. T.R. - Aurora
01:08:03 Janji feat. TR - Milky Way Stars
01:11:17 1MYKOOL & Vhana - Fad Machine
01:15:55 Arcade Blaster - Journey
01:19:52 Aero Chord - Time Leap (Original Mix)

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 01-11-18 18:34

Tusind tak skal du have. Altså hvordan pokker finder du ud af det?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 01-11-18 18:57

Kigger lige under video

Instrumental Summer House (Non-Vocal) Mix | Vol 2 | Summer mix #1
72.262 visninger

400 27 DEL GEM

PowerMixxes
Offentliggjort den 22. jun. 2016
Tracklist:

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 01-11-18 19:08

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-11-18 19:38

velbekomme