/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
logge ind på gmail
Fra : ingelein
Vist : 227 gange
100 point
Dato : 31-10-18 19:38

Hej
Jeg er ved at køre sur i at logge ind på min gmail. Øverst i højre hjørne er der en tekst GMAIL. når jeg vælger den, bliver jeg spurgt om jeg vil oprette en ny. Der er også nævnt min alternative mail i denne pop op. Men jeg vil ikke oprette en ny. Jeg vil ind på min konto.
Har lige skiftet adgangskode, men jeg kan ikke finde ud af at logge ind på gmail kontoen.
Ingelein

Kommentar
Fra : clou

Dato : 31-10-18 19:59

Hvis du skriver gmail.com i adressefeltet i din browser, når du så er “kommet på”, så kunne det være en ide at gemme den i Favoritter, så du slipper for at døjes med det hvergang!

Clou

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-18 21:19

Bruger du Google Chrome browser? : Klik på "Gmail" øverst til højre > Tandhjul til højre > Indstillinger > på bjælken øverst "Konti og import".

Der er flere muligheder for redigering.

M.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 04-11-18 09:48

Tak for svaret Mosebaek.
Det viste sig at jeg havde 2 konti og at jeg skulle skifte fra den ene til den anden