/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
natteri tester - hvilken?
Fra : lillelyst
Vist : 288 gange
47 point
Dato : 30-10-18 13:56

Jeg har temmelige mange batterier liggende som skal testes for duelighed eller ej. Har kik på en sådan en her: https://www.avxperten.dk/batteritester/batteritester-12-typer-batterier.asp
Normal checker jeg lige nettet for TEST resultater af varerne jeg køber. Her har jeg ikke kunne finde noget så mit spørgsmål kører på om I kender nogle mærker som viser en 100% korrekt måling?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-10-18 16:52

Jeg købte sådan en sjover (Batteritester Bacic) til kr. 29,- hos Harald Nyborg for år tilbage, den fungerer aldeles udmærket...

Enten er der jo strøm på eller også er der jo ikke - det er jo ikke raketvidenskab!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-10-18 17:10

Og jeg har en billig en fra Aldi, som fungerer upåklageligt

https://videnskab.dk/kultur-samfund/simpelt-trick-afslorer-om-batteriet-er-fladt

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 47 point
Dato : 30-10-18 17:45
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-10-18 17:48

Skal det være mere end disse 0,5% nøjagtighed, må du bare have fat i en større tegnebog

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-10-18 20:41

Køb en af de billige hos Harald Nyborg, thansen eller biltema. Du kommer langt med 100 kr

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 30-10-18 21:28

Tak for svaret dab og I andre. Det bliver nok den billige udgave jeg køber mig.
God aften til alle.