/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Trafikalarm hvilken er bedst ?
Fra : bodillouise
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 28-10-18 19:55

Hvilken trafikalarm er den bedste ?
Ikke en til mig selv, da jeg køre pænt.??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-10-18 20:51

Trafikalarm.nu

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-10-18 02:05
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-10-18 07:54

Min svoger har en Saphe, og den er han vældig glad for, da den efterhånden har sparet ham for en del bøder

Saphe + app'en på telefonen, så kører det for dig

Accepteret svar
Fra : omahexen

Modtaget 100 point
Dato : 29-10-18 08:08

Til Rotw.,jeg ved ikke,om vi snakker om den samme trafikalarm,men den jeg har,hedder bare "Trafikalarm",den er faktisk ubruelig,man kan køre flere hundrede kilometer,uden den siger et dyt,det har stået på i flere måneder,har prøvet alle indstillinger,og når man forklarer problemet til "Trafikalarm"siger de,at de vender tilbage,når de har en løsning,det gør de bare ikke,men du kan jo gå ind på Trustpilot,der kan du se,hvad kunderne mener.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-18 10:03

Min Saphe har lige sammen med appen til mobilen fortalt mig om en nyligt opsat stærekasse og hvor langt væk den står.
Man kan indstille antal sekunder før man møder en fotofælde.
Jeg har indtil nu ikke noget at klage over.

På min mobil har jeg en gratis app til at finde vej og når den er sat til kommer den med et par bib når jeg kører for hurtigt. Den kender dog ikke nyligt opsatte skilte og vejarbejde.
Programmet hedder here we go og kan hentes hos app store og google play
Den virker offline og der skal hentes de lande som du vil bruge
Den søde vejviserdame kan også tale Dansk.

Den anden som hedder "oh no" skulle vist også være god.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 31-10-18 22:18

Bruger Saphe. Den er jeg yderst tilfreds med. Den har samme advarsler som app'en fartkontrol.nu, Da app'en er gratis, er dette også denne der har de fleste brugere
Batteri-forbruget på mobiltelefonen er meget lavt

Har tidligere brugt app'en trafikalarm, men blev træt af at betale abonnement til den. Ooono bruger samme advarsler som denne, men jeg har ikke prøvet den.

Beam er nyopstartet, så mangler noget udvikling. Først og fremmest er der endnu ikke så mange der har den, så advarslerne er få. Den får også info fra Tomtom trafik-service, men det er begrænset hvor mange fartkontroller, den har med. Batteri-forbruget på Beam er stort.
Saphe har beskyldt Beam for at opsnappe deres advarsler og skulle ha' sat en blokering for dette. Prisen er tilgengæld meget lille. Føtex eller Bilka gav den gratis på et tidspunkt, hvis du handlede for over 350,- kr.

Mvh
Civic

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 23-11-18 06:58

Tak for svaret omahexen.