/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Trådløst forbindelse
Fra : loberg
Vist : 194 gange
300 point
Dato : 22-10-18 11:55

Har fået ny stationær pc. satte kabel til ruter . så ville jeg prøve det trådløse på pc . Prøvede at tage kabel ud , trådløst virke ikke ( blev stillet om til indstillinger prøvede en del uden held)
jeg vil også gerne kunne bruge min telefos internet . Så jeg bruger telefonen som ruther

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-10-18 12:03

Er du sikker på der er WLAN kort i computeren?

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 310 point
Dato : 22-10-18 12:12

Det er langt fra alle stationære som har trådløst interface. Og der er forskel på hvordan antennen er placeret/bruges. nogle har antennen øverst i selve kabinettet, andre har kun stik til antennen bag på kabinettet. Normalt følger der så en lille antenne med som man skal slutte til. Ellers skal man selv købe en antenne som man så slutter til.

Hvad er det foresten for en stationær du har? Fabrikat, typenummer.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-10-18 12:13

Du kan ikke bruge telefonen som router, men du kan dele internet.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 22-10-18 13:17

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.