/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Johan Christensen født 26 ma
Fra : 2601
Vist : 267 gange
500 point
Dato : 19-10-18 12:27

Jeg søger efter Johan Christensen født 26 marts 1833 i Jyderup. Fakse Sogn.

Det sidste jeg har på ham er en FT.1860.

Folketælling - 1860.
Præstø, Fakse, Fakse, Jyderup Bye, 94 et Huus, 275,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Christen Johansen, 59, Gift, Huusmand, lever af sin Jordlod. Huusfader, Her i Sognet [Fakse]
Birthe Hansdatter, 67, Gift, hans Kone, Braaby Sogn, Sorø Amt
Hans Fred. Christensen, 25, Ugift, deres Søn, tjener Faderen, Her i Sognet [Fakse]
Johan Christensen, 27, Ugift, deres Søn, Dagleier, Her i Sognet [Fakse]

Derefter forsvinder han Jeg har set i afgangslist for Fakse Sogn uden at finde ham.

Nogle der ved hvad der bliver af ham?

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-10-18 14:27

Jeg stødte på denne http://www.aneopslag.dk/alle/per00209.htm#25
Svaret findes ikke der, men måske du kan finde andet interessant?

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 19-10-18 15:01

Til katekismus

Må jeg sige dig mange tak for din hjælp til mig.

Det er hans tvillingebror samt hans far og mor der vises Samt hans fars familie bagud.

Jeg har det alt sammen blot søger jeg efter hvad der bliver af Johan Christensen efter 1860.

Med venlig hilsen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 500 point
Dato : 22-10-18 15:31

Han bliver gift med Maren Jensdatter 21/3 1863 i Kongsted

http://ao.salldata.dk/vis1.php?bsid=204786&side=171

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 22-10-18 17:48

Tak for svaret vith. Nej jeg siger mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 22-10-18 21:35

Velbekomme - det er som altid en fornøjelse at hjælpe