/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Brug af video i markedsføring
Fra : mbstrateg
Vist : 382 gange
20 point
Dato : 18-10-18 16:13

Hej allesammen. Jeg arbejder i et SEO firma, og vi er for nyligt begyndt at bruge videoer i vores strategi. Eksempel: http://www.onlinestrategen.dk/video-produktion/

Så jeg ville gerne høre alle der enten er selvstændige eller arbejde i et firma og har brugt nogensomhelst form for video i jeres markedsføring hvad jeres erfaring er med det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-18 17:11

Det ser da ud til, at det er et flot og verdensomspændende firma.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 10 point
Dato : 21-10-18 10:28

Der er rigeligt med reklamer på dette site. Vi kan ikke lide dem i hovedteksten også

Godkendelse af svar
Fra : mbstrateg

Dato : 22-10-18 08:53

Tak for svaret transor. Dog er det jeg laver ikke reklame ven. Vi prøver blot at få noget mere bredt feedback for folk der har/arbejder med videoer.