/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Guld på svalehaleplader
Fra : bjoern1
Vist : 141 gange
50 point
Dato : 16-10-18 18:34

Jeg har pt. et parketgulv med 14mm lamelgulv ovenpå. Jeg overvejer muligheden for at lave gulvvarme med venylplader.
Hvis jeg fjerne alt gulv, lægger svalehaleplader med gulvvarmeslanger og støbning ovenpå (med ?) - hvad vil mindste forsvarlige højde blive ? Bølgehøjde på pladerne er 16 mm. Der er 80cm krybekælder under gulvet. Hvad skal der min. af isolering under mellem strøerne ?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 16-10-18 22:49

Citat
Guld på svalehaleplader

Det bliver vist et dyrt gulv.

Annuller spørgsmålet
Fra : bjoern1

Dato : 17-10-18 10:19

Pga misvisende stavefejl