/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Batteri til IPhone 5
Fra : KvikStart
Vist : 259 gange
300 point
Dato : 16-10-18 17:36

Hej KanDu.

Jeg står for at skulle købe en brugt IPhone 5 af noget nærmere familie.

Jeg kunne godt tænke mig at få sandsynliggjort at batteriet er af nogenlunde kvalitet, da disse er nærmest er at betragte som en sliddel.

Men hvordan dælen gør man det???

Har I måske et kneb eller en metode til at tjekke batterier?
Den behøver ikke at være videnskablig med måleinstrumenter osv...

Jeg tænkte at jeg jo kunne prøve at se et par film på netflix – men hvad skal jeg forvente??? 1, 2, 3 film???

Tak på forhånd tak - sådan et besværligt spørgsmål er bestemt 300 point værd

KvikStart

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-10-18 18:12
Kommentar
Fra : KvikStart

Dato : 17-10-18 14:24

Hej katakismus

Dit forslag er en rigtig god løsning…

Desværre anviser artiklen, at telefonen skal være IPhone 6 eller nyere.
Så umiddelbart tror jeg ikke at dit ellers glimrende forslag kan anvendes ved min IPhone 5.

Pokkers…

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-10-18 14:34

Ups, øv

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 17-10-18 17:55
Godkendelse af svar
Fra : KvikStart

Dato : 29-10-18 13:03

Tak for svaret katekismus.